ویزای ویزیتوری کانادا ( بازدیدکننده) و مهمترین دلایل ریجکتی آن

تاریخ بروزرسانی : 14 اسفند, 1401

ویزای بازدیدکننده یا ویزیتوری  کانادا یکی از ساده ترین شرایط را در مقایسه با سایر دسته های ویزا دارد. مثلا هیچ الزامی برای اثبات مهارت انگلیسی یا فرانسه وجود ندارد.علاوه بر این، هزینه پردازش IRCC فقط 100 دلار + 85 دلار برای بیومتریک است.با این حال، به دلایل متعدد، نرخ ریجکتی برای ویزای بازدیدکننده نیز بالاتر است. بعضی اوقات این دلایل غیرمنصفانه یا غیرمنطقی به نظر می رسند.اما هنوز هم این مسئولیت بر عهده متقاضی است تا مطمئن شود که درخواستش کامل و با در نظر گرفتن همه شرایط است.

 

ویزای بازدیدکننده یا ویزای ویزیتوری کانادا و مهمترین دلایل ریجکتی آن

رد ویزا بستگی به صلاحدید افسر ویزا و نحوه درک او از درخواست شما دارد.

بنابراین، اگر در حال درخواست یا درخواست مجدد برای ویزای بازدید هستید، همیشه اطمینان حاصل کنید که درخواست ویزای شما به دلایل رایج  زیر رد نمی شود.

اگر برای ویزای وییتوری کانادا اقدام می کنید سعی کنید پرونده تون این معایب رو نداشته باشه

دلایل اصلی ریجکتی ویزای ویزیتوری کانادا:

1. مدارک ناکافی:

امتناع از اعطای ویزا ممکن است در صورتی رخ دهد که متقاضیان مدارک لازم را ارائه ندهند یا درخواست ها را به طور کامل پر نکنند.
• تاریخچه سفر
• دعوتنامه
• اثبات رابطه
• اطلاعات خانواده
• برنامه سفر
• صورت حساب

2. جا افتادن یا عدم درج اطلاعات لازم در دعوتنامه

3. ممنوعیت ورود:

متقاضیانی که دارای شرایط پزشکی هستند که سلامت و ایمنی عمومی را به خطر بیاندازد یا همچنین داشتن محکومیت های کیفری ، ممکن است از ورود به کانادا منع شوند و درخواست ویزای آنها رد شود.

4. برآورده نکردن شرایط :

کسانی که برای ویزای بازدیدکننده بدون ارائه مدارک لازم، مانند اثبات تمکن مالی، درخواست می‌کنند، در معرض خطر ریجکتی قرار می‌گیرند.

5. اطلاعات ناقص یا متناقض:

هرگونه مغایرت یا تناقض در اطلاعات ارائه شده در فرم درخواست یا در اسناد پشتیبانی ممکن است منجر به ریجکتی شود. بنابراین، تمام اطلاعات موجود در پرونده شما باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

6. فقدان سابقه سفر:

کسانی که تجربه قبلی سفر کمی دارند یا اصلاً تجربه سفر ندارند ممکن است به عنوان خطر برای پرواز تلقی شوند و درخواست ویزای آنها رد شود. این دلیل بیشتر برای جوانان صدق می کند.
با این حال، اگر شما والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ فردی مقیم کانادا هستید، ممکن است افسر ویزا این موضوع را نادیده بگیرد.

7. فقدان پیوندهای قوی با کشور خود:

اگر متقاضی به اندازه کافی روابط قوی با کشور مبدا خود نداشته باشد وریسک ماندن پس از اتمام ویزا را به همراه داشته باشد، افسر ویزا ممکن است درخواست را رد کند. باز هم، این بیشتر برای متقاضیان جوان در نظر گرفته می شود.

8. بودجه ناکافی:

متقاضیان ویزای ویزیتور باید ثابت کنند که بودجه کافی برای پوشش هزینه هایی مانند بلیط هواپیما و هزینه اقامت در کانادا را دارند. اگر نتوانند نشان دهند که پول کافی برای اقامت در کانادا دارند، ممکن است درخواستشان رد شود.

9. دلیل ناکافی برای سفر:

متقاضیان باید دلیل خوبی برای سفر به کانادا داشته باشند. در غیر این صورت، درخواست ویزا ممکن است رد شود. معمولاً در صورتی که متقاضی برای شرکت در مراسمی در کانادا سفر کرده باشد و به طور رسمی برای آن دعوت شده باشد، ویزای بازدیدکننده تایید می شود.

10 . سابقه ی ریجکتی قبلی:

اگر متقاضیانی که قبلاً ریجکت شده اند ، به دلایل آن اشاره نکنند، ممکن است درخواست آنها یک بار دیگر رد شود. بنابراین، مهم است که به دلیل ریجکتی قبلی در درخواست ویزای جدید توجه کنید تا شانس بهتری برای تأیید داشته باشید.

بیش از 6000 پرونده موفق!