ویزای مولتی کانادا

ویزای مولتی کانادا:

ویزای مولتی کانادا نوعی ویزای توریستی 5 ساله است که به فرد دارنده آن این اجازه را می دهد تا چندین بار وارد کانادا شده و در هر بار ورود حداکثر 6 ماه در خاک کانادا بماند. این نوع ویزا فقط جهت گردش و دیدار اقوام و یا بیزینس صادر می گردد و در حین آن فرد اجازه کار یا تحصیل در کانادا را ندارد. حداکثر اعتبار این ویزا 5 سال است و تا زمانی اعتبار دارد که پاسپورت شما اعتبار داشته باشد. یعنی برای مثال اگر در زمان دریافت ویزای مولتی پاسپورت شما 2 سال اعتبار داشته باشد این ویزا برای شما 2 ساله صادر می گردد. این ویزا یکی از روش های ورود به کانادا است

ویزاهای توریستی کانادا

ویزاهای توریستی کانادا به دو نوع یک بار ورود (single)  و چند بار ورود (Multiple) تقسیم می شوند.

شرایط و مدارک لازم جهت دریافت ویزای مولتی کانادا

  • داشتن پاسپورت معتبر
  • ارائه مدارک هویتی
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
  • ارائه گواهی سلامت
  • ارائه تمکن مالی جهت سفر و زندگی در طول اقامت
  • ارائه کامل اسناد مربوط به دارایی‌های شما
  • پرداخت هزینه های دولتی ویزا و انگشت نگاری
ویزای مولتی کانادا

سایر مدارک تکمیلی

 که نشان دهنده وجود tie یا همان وابستگی شما به کشور خودتان است که به نوعی آفیسر را قانع میکند که شما پس از اخذ ویزای مسافرتی کانادا به کشور خود باز خواهید گشت.

  • ارائه سوابق سفرهای خود به دیگر کشورها
  • در صورت نیاز، دعوت‌نامه از فرد یا سازمانی در کانادا
  • رکورد ویزای های شما به کشورهای قبلی

تذکر: لیست مدارک ارائه شده به صورت کلی است. برای دریافت لیست دقیق مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی کانادا با مشاور خود مشورت نمائید.

  • داشتن دعوتنامه از اقوام درجه یک که مقیم یا شهروند کانادا هستند و یا یک شرکت و سازمان می تواند به پرونده شما کمک به سزایی کند و شانس دریافت ویزا را افزایش دهد.
  • در دریافت ویزاهای موقت کانادا، اثبات قصد بازگشت به وطن نقش بسیار مهمی دارد. متقاضی باید با وابستگی مالی، شغلی ، تحصیلی و خانوادگی که در ایران دارد افسر اداره مهاجرت را قانع کند که پس از اقامت موقت جهت بازدید از کشور کانادا حتما به کشور خود باز می گردد در نتیجه این مرحله از دریافت ویزای توریستی کانادا نیازبه مشاوره تخصصی و تجربه بالا دارد.
  • داشتن سابقه سفرهای متعدد به کشورهای خارجی و مخصوصا کشورهای حوزه شنگن می تواند امتیاز مثبتی در پرونده شما به حساب آید.
  • از آنجایی که کشور کانادا جزکشورهایی است که در ایران کنسولگری ندارد شما باید جهت انجام انگشت نگاری (پس از درخواست افسر پرونده) به کنسولگری کانادا در یکی از کشورهای همسایه ایران مراجعه کنید . توجه داشته باشید که دعوت شدن به انگشت نگاری برای ویزاهای موقت کانادا گارانتی دریافت ویزا نمی باشد و فقط یکی از مراحل اداری اخذ ویزا به حساب می اید.

 

قبل از هر اقدامی با مشاورین موسسه مهاجرتی ما تماس گرفته و سوال های خود را از آن ها به صورت رایگان بپرسید

۰۳۱-۳۲۲۰۲۹۳۸۰۲۱-۲۲۰۳۰۲۵۰

و یا فرمهای مشاور مهاجرت موجود پر کرده تا مشاورین ما با شما در اولین فرصت تماس بگیرند و مشاوره حضوری و تلفنی رایگان بگیرید.

 

 

 

این مطلب را از دست ندهید:            ویزای توریستی استرالیا

 

دریافت ویزای توریستی کانادا چه مدت زمان می‌برد؟

مدت زمانیکه برای صدور این نوع ویزا برای ایرانیان اعلام شده حداقل ۱۰۰ روز است. ولی در بیشتر موارد بر اساس تجربه کمتر از این مقدار پروسه طول خواهد کشید. ما در بسیار از پرونده ها در کمتر از ۳۰ روز ویزای متقاضیان را دریافت کرده ایم. زمان صدور ویزای توریستی کانادا، نسبت به شلوغی درخواست های ویزا متغیر است و به صورت منظم از طریق سایت اداره مهاجرت کانادا به روز رسانی میشود.

پیش نیازهای ویزای توریستی کانادا

برای سفر به کانادا باید:

  • پاسپورت معتبر داشته باشید
  • از شرایط سلامتی خوبی برخوردار باشید
  • افسر مهاجرت را متقاعد نمایید که به کشور خود باز می گردید مانند علایقی همچون کار، خانواده، دارایی و …
  • داشتن پول کافی برای سفر خود

همچنین ممکن است موارد زیر از شما درخواست شود:

  • انجام آزمایشات پزشکی
  • دعوتنامه از شخصی که در کانادا زندگی می‌کند.

مشکلات پزشکی و سوء پیشینه میتواند منجر به عدم دریافت ویزای کانادا شود.

بازدید کننده کانادا باید بتواند اثبات کند که از نظر مالی توان ساپورت در مدت زمان حضور در کانادا را دارد.

با ویزای توریستی کانادا

قوانین ورود و خروج با ویزای توریستی کانادا

 ویزای توریستی کانادا معمولا به شکل ویزای تک ورود single entry یا ویزای مولتیپل کانادا multiple entry یا همان ویزای پنج ساله کانادا صادر می‌شود. ویزای توریستی برای متقاضیان ایرانی معمولا یا به صورت سینگل اینتری به مدت درخواست متقاضی یا به صورت مولتیپل اینتری به مدت ۵ سال (یا پایان مهلت پاسپورت) صادر می‌شود. بر اساس قانون کلی حداکثر زمانی که توریست کانادا می تواند بدون خروج از کانادا در این کشور بماند ۶ ماه است. نکته قابل توجه دارندگان ویزای توریستی کانادا این است که داشتن ویزای بازدید از کانادا به معنی داشتن اجازه ورود به این کشور نیست. بلکه آفیسر در هنگام ورود به خاک کانادا باید تشخیص دهد که ماهیت حضور فرد در کانادا موقت خواهد بود و متقاضی بازدید از کانادا قصد ماندن در کانادا را پس از ویزای کوتاه مدت ندارد.

متقاضیانی که دارای ویزای مولتیپل توریستی کانادا هستند، از تاریخ شروع تا پایان تاریخ ویزای درج شده در پاسپورت خود امکان سفر به کانادا را خواهند داشت. در هر بار ورود به کشور کانادا شما میتوانید تا سقف ۶ ماه در کانادا بمانید. امکان تمدید این ۶ ماه از داخل خاک کانادا با داشتن دلیل قانع کننده وجود خواهد داشت. در صورتی که دلیل قانع کننده نداشته باشید ملزم به ترک خاک کانادا هستید ولی میتوانید بلافاصله پس از ترک خاک کانادا (منظور از خاک مرز است) مجدد وارد کانادا شده و ۶ ماه دیگر در کانادا باشید. پس در هر ورود متقاضی مجاز به ماندن حداکثر ۶ ماه میباشد. ولی برای تعداد روزهایی که در هر سال یا در طول مدت ویزا، در کانادا هستید هیچ محدودیتی وجود ندارد.

برای دریافت ویزای توریستی کانادا چقدر پول نیاز داریم؟

هزینه اخذ ویزای توریستی کانادا شامل موارد زیر است:

  • پرداخت هزینه های مربوط به اداره مهاجرت و انگشت نگاری
  • هزینه سفر مربوط به انجام امور انگشت نگاری در دفتر این سفر می‌تواند به هر کدام از کشورهایی که دفتر انجام انگشت نگاری در آنها وجود دارد باشد. در کشورهای اطراف ایران، در دبی و ارمنستان و ترکیه این خدمات وجود دارد.
  • هزینه مربوط به تهیه بلیط رفت و برگشت به کشور کانادا و داشتن بودجه کافی برای تامین هزینه‌های شما در طول سفر شما در کشورکانادا
  • هزینه استخدام مشاور مهاجرتی (الزامی نیست.)

.

۰۳۱-۳۲۲۰۲۹۳۸۰۲۱-۲۲۰۳۰۲۵۰

مشاوره در باراد رایگان است

اگر مایل به مهاجرت هستید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید بهتر است برای آشنایی اولیه مطالب موجود در سایت را مطالعه نموده

یا فرم ارزیابی اولیه مهاجرت را در وبسایت ما پر کنید .

در این فرم مشخصات و تحصیلات، میزان دارایی و تخصص و مهارت شما بررسی می‌شود مشاورین ما فرم‌های شما را بررسی نموده

و با شما تماس حاصل می‌نمایند و شما را راهنمایی می‌کنند.

.

بیش از 6000 پرونده موفق!