چرا الان زمان خوبی برای مهاجرت به استرالیاست؟

تاریخ بروزرسانی : 9 اردیبهشت, 1402

بهترین زمان مهاجرت به استالیا برای علاقه مندان این کشور

میدانیم که استرالیا همیشه جز گزینه های محبوب شما برای مهاجرت بوده و هست ولی خب حتمن هم شنیده اید که نسبت به کانادا شرایط سخت تری دارد.

درست است

یکی از مهمترین دلایلش این است که استرالیا تمایل به جذب نیروی کارفقط در بعضی رشته ها و مشاغل را دارد که البته برای بسیاری ها نکته ی مثبتی محسوب میشود.

در  این مقاله تحلیلی داریم  از شرایط دریافت اقامت استرالیا و اینکه چرا الان زمان خوبی است برای مهاجرت به استرالیا است؟

بهترین زمان مهاجرت به استرالیا

سال ۲۰۲۳ فرصت بسیار خوبی برای مهاجرت به استرالیاست. برای کسب اطلاعات بیشتر این ویدئو را مشاهده نمایید.

  1. استرالیا بعد از حدود 2 سال و نیم تعلیق در سیستم جذب مهاجر حالا ظرفیت های ویزاهای مختلف رو افزایش داده است و قراراست سالانه تعداد بیشتری دعوتنامه صادر کند.
  2. در دوران شیوع کرونا ، استرالیا بیشتر به جذب سرمایه توجه کرد و تمرکز را بر روی ویزاهای سرمایه گذاری گذاشت اما حالا با کمی کمبود نیروی کار مواجه شده است و احتمالا قصد دارد به سراغ ویزاهای اسکیل مثل 190 و491 برود.
  3. در بین ویزاهای اسکیل استرالیا یعنی 190،189 و 491 صدور ویزای 491 که 5 ساله ی موقت هستند برای اداره مهاجرت کم دردسرتر است و آنطور که دیده شده از اوایل 2022 تعداد بالایی دعوتنامه برای متقاضیان این ویزا صادر شده است.
  4. طبق آخرین اخبار، نخست وزیر بعدی استرالیا آقای آلبانیز از حزب کارگر هست و طبق گفته ی خودشان قراراست به نیروی کارمتخصص، مستعد و با انگیزه دست رد نزنند.
  5. برخلاف کانادا، رشته های فنی که شاید فکر کنید پتانسیل مهاجرت ندارند برای استرالیا خیلی مهم هستند و اگر مدرک دانشگاهی ندارید حتی گاهی مدرک فنی حرفه ای شما میتواند قابل قبول باشد.
  6. آخرین و مهمترین اینکه، شما تا 44 سالگی هنوز میتوانید شانستان را برای دریافت هریک از ویزاهای استرالیا امتحان کنید و این یکی از بهترین فاکتورهای سیستم مهاجرتی استرالیا به حساب میاد.

همونطور که اول گفتیم این تحلیل شرایط حال حاضر مهاجرت به استرالیاست و میدانید که قوانین، شرایط و ظرفیت ها در هر لحظه می توانند تغییر کنند، پس اگر قصد مهاجرت دارید سعی کنید در زمان مناسب بلافاصله اقدام کنید تا فرصت را از دست ندهید.

اگر تمایل دارین شرایطتون برای مهاجرت به استرالیا توسط تیم باراد بررسی بشه با ما تماس بگیرین یا فرم مشاوره موجود در سایت را پر کنید.

آیا الان زمان مناسبیه برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنم؟

بله، الان فرصت بسیار خوبی برای مهاجرت به استرالیاست.این ویدئو رو با دقت تماشا کن و با باراد در تماس باش تا فرصت از دست نرفته.

بهترین زمان مهاجرت به استرالیا

بیش از 6000 پرونده موفق!