برخی تصورات غلط در مورد مهاجرت

تاریخ بروزرسانی : 9 اردیبهشت, 1402

واقعیت این است که افرادی که برنامه ریزی می کنند تا شرایط لازم برای مهاجرت را کسب کنند و با افراد متخصص مشاوره می کنند و آگاهی خودشان را از طریق منابع معتبر بالا می برند به این نتیجه میرسند که مهاجرت آسان نیست ولی سختی ها و موانعش هم آن را نا ممکن نمی کند.

اما به طور کلی یک سری باورهای غلط در مورد مهاجرت وجود دارد که باعث میشود بعضی ها به اشتباه فکر کنند مهاجرت کار آسانی است و بعضی دیگر فکر کنند نشدنی است.

در ادامه این مطلب به برخی از این تصورات غلط اشاره می کنیم.

۱- تصورات غلط مهاجرت با ویزای کاری

اولین نکته در مورد مهاجرت از طریق برنامه نیروی متخصص یا همون skilled worker ، که هم استرالیا و هم کانادا ارائه می دهند و متاسفانه به اسم ویزای کاری شناخته شده می باشد  . کلمه ی ویزای کاری  باعث میشود افراد فکر کنند که این ویزا به همراه یک شغل خیلی خوب و تخصصی به آن ها داده می شود وبه محض ورود مشغول به کار می شوند. در حالیکه این درست نیست و از طریق این دو روش شما اقامت دائم کانادا یا استرالیا رو دریافت می کنید و پس از آن باید به دنبال کار بگردید.

۲- تصورات غلط مهاجرت با ویزای ازدواج

 در مورد ویزای ازدواج، حتما شنیده اید که اگه با یک نفر در کانادا یا استرالیا ازدواج کنید به راحتی ویزا می گیرید. درصورتیکه با ازدواج به طور اتوماتیک ویزا نمیگیرید و باید از هفت خوان رستم ، که نه، ولی از مراحل حقوقی و اداری زیادی گذر کنید . که می توانید در همین سایت در قسمت ویزای ازدواج و نامزدی همه ی شرایط را مطالعه کنید.

ویزای ازدواج کانادا

با شرایط اخذ اقامت دائم و ویزای ازدواج کانادا آشنا شوید.

ویزای ازدواج استرالیا

با شرایط اخذ اقامت دائم و ویزای ازدواج استرالیا آشنا شوید.

۳- تصورات غلط مهاجرت با ویزای والدین

این رو هم شنیده اید که ” بری، مادر و پدرت و سریع میبری پیش خودت”! بله شما بعد از دریافت اقامت می توانید برای پدریا مادرتان درخواست ویزا بدهید ولی به راحتی آب خوردن  نیست. یک سری شرایط و باید و نبایدهای خاصی دارد که به طور کامل در ویزای والدین شرح داده شده.

۴- از کشورهای دیگر راحت تر ویزا می گیری!

مورد بعدی این است که، خیلی ها فکر می کنند اگر قبل از اقدام بای مهاجرت به کانادا یا استرالیا یه یک کشور دیگر مثل ترکیه یا گرجستان یا حتی امارات مهاجرت کنند می تواندد راحت تر به کانادا یا استرالیا مهاجرت کنند. این هم یک باور اشتباه است.   برای مهاجرت یک سری معیارها  مثل سن، تاهل یا تجرد، تحصیلات، زبان و سابقه کاری تاثیر گذارهستند که فرقی نمی کند شما ایران باشید، کره جنوبی یا هند، همه و همه طبق این معیارها سنجیده میشوند.

و اما آخریش،

۵- تصورات غلط مهاجرت با خرید ملک و سرمایه گذاری

 وقتی صحبت ازمهاجرت از طریق سرمایه گذاری میشود همه فکر می کنند که برای سرمایه گذاری فقط باید خانه خرید! اما درواقع در حال حاضر کشورهای معدودی مثل ترکیه از طریق خرید ملک اقامت میدهند و مهاجرت با سرمایه گذاری به کانادا و استرالیا معنی دیگری دارد و بسیار پیچیده و متفاوت است و با خرید ملک در کانادا و استرالیا دریافت اقامت امکان پذیر نیست.سرمایه گذاری کانادا، سرمایه گذاری استرالیا

اما باورهای غلط در مورد مهاجرت فقط به این ها محدود نمی شود. پس لازم است قبل از هرچیز از طریق مشاره و مطالعه منابع دقیق اطلاعات دقیق و درست جمع آوری کنیم.

ویزای سرمایه گذاری کانادا

آشنایی با ویزاهای سرمایه گذاری کانادا و اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در استرالیا

آشنایی با ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا و اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری
  • سلام
    ویزای کاری و جاب آفر چه فرقی دارن؟ مگه همون نیست؟!!

    پاسخ
    • سلام خیر تفاوتی ندارن . ویزای کاری از طریق داشتن جاب آفر گرفته میشه اما در خیلی از منابع و سایت ها به اصطلاح به ویزاهای اقامتی از طریق تخصص هم ویزای کاری میگن که البته درست نیست.

بیش از 6000 پرونده موفق!