ویزای آخرین بازمانده استرالیا

ویزای آخرین بازمانده استرالیا (Remaining Relative Visa Subclass 115)

این ویزا مخصوص  کسانی است که تمامی بستگان درجه یک آنها و نیزبستگان همسر متقاضی (البته در صورت متاهل بودن) دارای اقامت دائم استرالیا باشند و فقط متقاضی دراسترالیا اقامت نداشته باشد. ویزای آخرین بازمانده استرالیا به متقاضی اقامت دائم استرالیا را اعطا می کند ودارنده ویزا اجازه دارد به طور نامحدود در استرالیا سکونت داشته باشد و در این کشور کار کند.منظور ازبستگان درجه یک، پدر، مادر، پدرخوانده، مادرخوانده، برادر، خواهر، برادرخوانده، خواهرخوانده، فرزند و فرزند خوانده می باشد. نکته قابل توجه درمورد این ویزا این است که کلیه اقوام متقاضی این ویزا باید از طریق قانونی وارد خاک استرالیا شده باشند. چنانچه حتی یکی از اعضاء خانواده وی اقامت دائم استرالیا را نداشته باشند، درخواست ویزای متقاضی رد خواهد شد.همچنین این ویزا به افرادی که یکی یا همه اعضای خانواده شان با ویزای موقت در استرالیا اقامت دارند نیز تعلق نمی گیرد.

اسپانسر در ویزای آخرین بازمانده استرالیا

در این روش فردی از اعضای خانواده شما در استرالیا باید اسپانسر شما شود

شرایط اسپانسرشونده

  • مدت اعتبار اسپانسری دو سال است.
  • اسپانسرکننده متعهد میشود تسهیلات و شرایط مالی برای اسپانسر شونده فراهم کند و این تعهد میبایست به صورت مکتوب به اداره مهاجرت اعلام شود.
  • اسپانسرکننده متعهد است که پس ازصدور ویزا به تعهدات خود عمل کند. و اگر به تعهدات خود عمل نکرد ویزا کنسل خواهد شد.
  • اسپانسر شونده میبایست هرگونه تغییری در شماره تلفن، ایمیل، آدرس و پاسپورت را به اداره مهاجرت گزارش کند. همچنین اگر وضعیت تاهل وی تغییر کرد به اطلاع اداره مهاجرت برساند.

شرایط لازم برای متقاضی

  • مامی والدین، خواهرها و برادرها و فرزندان بالای ۲۳ سال متقاضی در استرالیا اقامت دائم داشته و یا سیتیزن باشند و یا شهروند نیوزلند باشند.
  • چنانچه متقاضی متاهل است، پدر و مادر همسر هم باید اقامت دائم استرالیا را داشته باشند.
  • متقاضی میبایست توسط والدین واجد شرایط یا ناپدری ونامادری واجد شرایط و یا خواهر وبرادرویا شریک زندگی اسپانسرشود و این بدین منظوراست که پرداخت مخارج وی وهمراهانش پس از ورود وی به استراالیا به عهده اسپانسر خواهد بود. اداره مهاجرت اسپانسرشدن وی رامورد تایید قراردهد.
  • متقاضی وشریک زندگی وی هیچ فامیل درجه یک که درخارج ازاسترالیا زندگی می کند نداشته باشد.
  • متقاضی وشریک زندگی وی هیچ فامیلی که با ویزای موقت دراسترالیا زندگی کند نداشته باشند. ( چنانچه فامیل دراسترالیا دارند حتما این شخص با اقامت دایم دراسترالیا باشد و ویزای بریجینگ نداشته باشد.)
  • متقاضی و اعضای خانواده وی که همراه ایشان هستند درزمان ارائه درخواست ودرطول پروسه رسیدگی بایت این ویزا می بایست خارج ازخاک استرالیا باشند.
  • متقاضی میبایست توسط اسپانسر واجد شرایط اسپانسرشده باشد.
  • متقاضی ازتامین هزینه های خود واعضای خانواده اش پس ازورود به استرالیا اطمینان حاصل کند. این بدین معنی است که متقاضی پس از ورود با این ویزا به کمکهای دولت استرالیا نیازی نخواهد داشت.
  • در صورتیکه متقاضی یا اعضاء خانواده وی به دولت استرالیا مقروض بوده اند، باید بدهی خود را تسویه نموده باشند
  • متقاضی نباید ویزای کنسل شده ای داشته باشد و یا ویزایی که دراسترالیا رد شده باشد.
  • اگر متقاضی زیر ۱۸ سال تمایلی برای اخذ این ویزا نداشته باشد این ویزا صادرنخواهدشد.
  • داشتن اسپانسر برای گارانتی پرداخت مخارج در استرالیا.
  • متقاضی واعضای خانواده وی تست پزشکی ارائه دهند.
  • متقاضی و همراهان گواهی عدم سوپیشینه ارائه دهند

پروسه ویزای 115

ویزای اخرین بازمانده

زمان رسیدگی به پرونده و صدور ویزا آخرین بازمانده استرالیا

مدت زمان رسیدگی به این ویزا درحال حاضرمشخص نیست وممکن است سالها به طول انجامد و دراین ویزا افراد درصف رسیدگی قرارمی گیرند. ارزیابی این درخواست ها دردومرحله صورت می گیرد. درمرحله اول  واجد شرایط بودن متقاضی مورد بررسی قرارگرفته وپرونده  درصف انتظار برای رسیدگی قرار می گیرد و یا رد می شود. درمرحله بعد به جزییات پرونده رسیدگی می شود ومتقاضی تا جای خالی بازشود منتظرمی ماند بنابراین پیشنهاد میشود چنانچه شما یا همسرتان مدارک تحصیلی و شغلی مناسب دارید و قصد دارید حتما به استرالیا مهاجرت کنید، از طریق ویزای 189، ویزای 190 و یا ویزای 491 با اسپانسرخانوادگی اقدام کنید که معمولا پروسه کوتاهتر و مطمئن تری دارند.

 

قبل از هر اقدامی با مشاورین موسسه مهاجرتی ما تماس گرفته و سوال های خود را از آن ها به صورت رایگان بپرسید

۰۳۱-۳۲۲۰۲۹۳۸۰۲۱-۲۲۰۳۰۲۵۰

و یا فرمهای مشاور مهاجرت موجود پر کرده تا مشاورین ما با شما در اولین فرصت تماس بگیرند و مشاوره حضوری و تلفنی رایگان بگیرید.

 

 

هزینه های ویزای آخرین بازمانده

هزینه انجام تست های پزشکی (medical test)  برای هرنفر حدود 1 میلیون تومان

هزینه انجام بایومتریک برای هر نفر 37 یورو

هزینه های دولتی ویزا 4425 دلار برای متقاضی اصلی، 2215 برای همراه بالای 18 سال و 1110 برای هر همراه زیر18 سال که طی دو قسط یکی زمان ثبت درخواست و یکی پس از بررسی دوم باید پرداخت شود.

ویزای آخرین بازمانده استرالیا

بیش از 6000 پرونده موفق!